free site design templates

Joburi Disponibile

Dacă dorești să te angajezi cât mai repede,
hai să-ți realizăm un VideoCV GRATUIT!

Recrutăm pentru Clienții Noștri

Account Manager

Our client is looking for an Account Manager that is fast learner, problem solver, confident to work with clients of different kinds and sizes.

Responsibilities:
Building relationships with clients based on trust and respect.
Set and track sales account targets, aligned with company objectives. 
Collaborating with internal departments to facilitate cliend need fulfillment
Identifying industry trends.
Acting as a client advocate with a focus on improving the buyer experience.

Requirements:
Bachelor’s Degree in IT, sales or another relevant field;
Exceptional verbal and written communication skills;
Adaptability and strong problem solving skills;
Understanding of consumer behaviors and industry trends;

What can our client offers you?
Training courses and personal development opportunities;
You are going to be part of a fun work environment where innovative ideas are appreciated and success is rewarded;
Competitive salary depending on skills and experience;
We know benefits are important, that’s why we'll provide you: medical subscription; access to the Bookster library; fruits, water, tea and coffee at the office.

APLICA AICI

Coordonator echipa instalare sisteme de securitate - Bucuresti

Clientul nostru este prezent de peste 25 de ani in Romania, este una dintre cele mai mari companii din tara care se ocupa cu oferirea de solutii inovative pentru optimizarea managementului clientilor, automatizarea proceselor numerare sau a altor procese specifice si identificarea automata de produse si persoane. Cu un nivel de competenta ridicat, axat pe securitate integrata si pe sustenabilitate, clientul nostru se axeaza pe oferirea de servicii de cea mai mare calitate pentru diversi clienti care activeaza in industrii precum retail, medical, financiar sau logistica.

Profilul candidatului: 
• Experienta nimim 5 ani/sisteme de securitate
• Capacitate de organizare si planificare, abilitati de a gestiona simultan mai multe activitati, rezistenta la stres, responsabilitate, flexibilitate;
• Bune cunoștințe de AutoCAD
• Cunoștințe operare PC (Word, Excel, Outlook)
• Cunoștințe medii de limba Engleză (avantaj)
• Cunoștințe aprofundate în domeniul instalațiilor de securitate și siguranță: sistem control acces, sisteme de detecție și avertizare la efracție, sisteme supraveghere video, sisteme adresare publică.

Responsabilitati:
• Asigură planificarea necesarului de resurse materiale și umane în procesul de execuție;
• Asigură execuția proiectelor de securitate în punctele de lucru, în condițiile tehnice și de timp planificate, conform obiectivelor firmei și standardelor de calitate adoptate;
• Verifică lucrările executate din toate punctele de vedere – tehnic, calitativ, cantitativ, înscriere în grafic;
• Organizează personalul alocat în vederea execuției lucrărilor – propriu și/sau subcontractori
• Gestionează consumurile de materiale, manoperă și utilaj folosite pentru lucrarile desemnate;
• Echipe in medie de 4-5 persoane/in functie de proiect
Locatie: Bucuresti

Oferta:
• Salariu intre 3000 – 4000 net, in functie de experienta si competente
• Bonuri de masa
• Bonus de performanță – în funcție de complexitatea proiectelor

Locatie: Bucuresti

APLICA AICI

Inginer Ofertare Sisteme de Securitate - Bucuresti

Clientul nostru, o companie cu o existenta de peste 25 de ani in Romania, este una dintre cele mai mari companii din tara care se ocupa cu oferirea de solutii inovative pentru optimizarea managementului clientilor, automatizarea proceselor numerare sau a altor procese specifice si identificarea automata de produse si persoane. Cu un nivel de competenta ridicat, axat pe securitate integrata si pe sustenabilitate, compania client se focuseaza pe oferirea de servicii de cea mai mare calitate pentru diversi clienti care activeaza in industrii precum retail, medical, financiar sau logistica.

Principalele atributii:
• Ofertarea sistemelor de curenti slabi: sisteme de securitate (supraveghere video, detectie efractie, control acces), detectie incendiu, retele de voce date;
• Intocmirea ofertelor pe baza cerintelor clientului si a documentatiei tehnice, cu respectarea normativelor in vigoare;
• Acordarea suportului tehnic pentru echipa de vanzari si sustinerea ofertelor la beneficiar;
• Elaborarea documentatiei tehnice aferenta ofertelor acceptate.


Cerinte:
• Atestat ARTS – inginer sisteme de Securitate;
• Studii superioare tehnice
• Experienta de minimum 3 ani in instalarea sistemelor de securitate si punerea in functiune a sistemelor de curenti slabi; minimum 2 ani vechime in ofertarea sistemelor de securitate;
• Cunoasterea brand-urilor importante de pe piata sistemelor de Securitate;
• Operare Autocad;
• Limba engleza - nivel mediu;
• Disponibilitate de deplasare;


Oferta:
• Salariu atractiv, intre 3500-5000 lei net, in functie de experienta si competente;
• Bonuri de masa;
• Bonus pe proiect, in functie de dificultatea acestuia;
• Mediul de lucru placut, tanar si profesionist, cu multe oportunitati de dezvoltare;

Locatie: Bucuresti

APLICA AICI

Specialist Achizitii - Bucuresti

Clientul nostru, cu o existenta de peste 25 de ani in Romania, este una dintre cele mai mari companii din tara care se ocupa cu oferirea de solutii inovative pentru optimizarea managementului clientilor, automatizarea proceselor numerare sau a altor procese specifice si identificarea automata de produse si persoane. Cu un nivel de competenta ridicat, axat pe securitate integrata si pe sustenabilitate, compania client se focuseaza pe oferirea de servicii de cea mai mare calitate pentru diversi clienti care activeaza in industrii precum retail, medical, financiar sau logistica.

Principalele atributii:
• Sa calculeze necesarul de marfa pentru perioade planificate impreuna cu colegii din Departamentul Implementare / Derulare Contracte;
• Stabileste nivelul de stocuri critice in acord cu nevoile de business aprobate de Management;
• Intocmeste comenzi catre furnizorii externi si interni ai departamentului in functie de stocul critic si comenzi speciale;
• Întocmeşte periodic rapoarte de analiza si prognoza cantitativa si calitativa;
• Rezolva / urmareste rezolvarea neconformitatilor privitoare la marfurilor aprovizionate;
• Informeaza echipele de Vanzare/ Implementare, Derulare si alte departamente interesate asupra aparitiei de produsele noi in portofoliul furnizorilor cat si produsele ‚end of life’, cauta sa identifice alternative pentru acestea si le valideaza cu Departamentu Tehnic;
• Elaboreaza forecast anual pentru fiecare furnizor de marfuri in parte;
• Evalueaza furnizorii externi si interni ai departamentului;
• Prospecteza piata in vederea de noi colaborari cu furnizori de produse;

Cerinte:
• Experienta de minim de 3-5 ani pe Partea de Achizitii - Aprovizionare;
• Background profesional intr-o companie cu obiect de activitate Instalare / Vanzare echipamente electrice;
• O baza de contacte consistenta, compusa din furnizori de materiale / echipamente cat si cunoasterea pietei de profil ;
• Experienta de lucru cu un sistem ERP;
• Recomandari de la fostii Angajatori / Persoane cu care a colaborat;


Oferta:
• Salariu atractiv, intre 4000-4500 lei net, in functie de experienta si competente
• Bonuri de masa
• Mediul de lucru placut, tanar si profesionist, cu multe oportunitati de dezvoltare

Locatie: Bucuresti

APLICA AICI

Stivuitorist - Comuna Jilava

Clientul nostru si-a propus sa construiasca cel mai modern centru logistic pentru produse chimice lichide si solide din Europa de Est. Aici stocam atat materii prime chimice obisnuite cat si periculoase, iar de curand am implementat un sistem automatizat. Acest sistem se numeste Robotic Process Automation si inlocuieste sarcinile repetitive.

Misiunea postului si principalele indatoriri:.
Pregateste si verifica conditiilor tehnice ale utilajulului pentru o buna exploatare si functionare in vederea inceperii lucrului.
Verifica si asigura existenta dotarilor speciale (pentru PSI si antiderapaj), a pieselor de schimb necesare, a sculelor si dispozitivelor necesare interventiilor in timpul manevrelor.
Verifica si completateaza nivelul de combustibil, ulei de transmisie / hidraulic si agent de racire, pentru asigurarea functionãrii normale a vehiculului.
Verifica nivelul si densitatea electrolitului din acumulatoare si il aduce la valorile normale.
Indeparteaza cu grija orice obstacole aflate in zona de incarcare/descarcare.
Efectueaza curatenia interioarã si exterioarã a vehiculului zilnic.
Efectueaza manevrele de incarcare/descarcare, in coditii de sigurantã maximã obtinand autorizarile necesare in cazuri de depasire a normelor de incarcare sau a gabaritelor.
Asigura oprirea utilajului in pozitia cea mai potrivitã in vederea incarcarii marfurilor din depozit sau din mijlocul de transport.

CERINTE:
Autorizatie ISCIR pentru stiviutor vizata la zi
Experienta de lucru pe stivuitor
Experienta de lucru pe stivuitor;
Rapiditate si precizie in executie;
Atentie la detalii;
Studii medii / profesionale

BENEFICII:
Salariu intre 2500-2700 NET
Bonuri de masa
Mediu de lucru placut, tanar si profesionist, cu multe oportunitati de dezvoltare

Locatie: Comuna Jilava

APLICA AICI

Tehnician AUTOCAD - Bucuresti

Clientul nostru, cu o existenta de peste 25 de ani in Romania, este una dintre cele mai mari companii din tara care se ocupa cu oferirea de solutii inovative pentru optimizarea managementului clientilor, automatizarea proceselor numerare sau a altor procese specifice si identificarea automata de produse si persoane. Cu un nivel de competenta ridicat, axat pe securitate integrata si pe sustenabilitate, clientul nostru se axeaza pe oferirea de servicii de cea mai mare calitate pentru diversi clienti care activeaza in industrii precum retail, medical, financiar sau logistica.

Principalele atributii:

• Primeste schitele cu amplasarea de la Inginerul de ofertare;
• Realizarea documentației tehnice de ofertare conform cu cerințele beneficiarului, la termenele prevăzute și conform nivelului de calitate cerut;
• Realizarea desenelor 2D sau 3D într-o aplicație de tip CAD, pe bază de schiță.

Cerinte:
• Experienta de minimum 3 ani ;
• Operare Autocad;
• Limba engleza - nivel mediu;
• Cunoașterea software-ului de proiectare;
• Cunoștințe despre pachetul Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint).

Oferta:
• Salariu atractiv, intre 2500 – 3000 net, in functie de experienta si competente;
• Bonuri de masa;
• Mediu de lucru placut, tanar si profesionist, cu multe oportunitati de dezvoltare.

Locatie: Bucuresti
 
APLICA AICI

INGINER AUTOMATIZARI

Clientul nostru este un producator italian de hartie absorbanta pentru uz sanitar si casnic.
Compania a fost fondata în 1966. Este unul dintre liderii mondiali pe piața hartiei si cel de-al doilea mare producator din Europa. In Romania, fabrica se situeaza in Judetul Calarasi.

Misiunea postului si principalele indatoriri:
Asigurarea aplicarii planului de intretinere preventiva pentru utilajele si echipamentele din companie si inregistrarea interventiilor efectuate conform acestui plan;
Asigurarea realizarii interventiilor de mentenanta curative si repunerea cat mai rapida a echipamentelor in functiune (in cazul opririlor accidentale);
Asigurarea respectarii procedurilor si metodelor de lucru si executia cantitativa si calitativa a lucrarilor de intretinere;
Asigurarea inregistrari consumurilor energetice pe fabrica si raportarea lor;
Asigurarea necesarul de piese schimb;
Executarea altor sarcini referitoare la punerea in functiune de utilaje si echipamente noi, imbunatatirea continua a performantei de exploatare a echipamentelor si organizarii activitatii de mentenanta.

CERINTE:
Disponibil la relocare in Calarasi (compania ofera program flexibil, astfel incat se pot cumula intr-o luna mai multe zile libere consecutive);
Disponibil pentru lucru in schimburi;
Disponibil pentru deplasari in strainatate (in vederea programelor de instruire si a schimbului de experienta); 
CERINTE I.T.: gama Microsoft Office, programe specifice de automatizari industriale
LIMBI STRAINE : engleza nivel mediu- avansat;
ABILITATI: comunicativ, dornic de a asimila cunostinte noi din domenii conexe, orientat spre rezultate, proactiv, nivel ridicat de automotivare, rezistent la stres, capabil de integrare in echipa.

BENEFICII:
Cazare: camera mobilata in apartament decomandat cu alti colegi, apartament mobilat, utilat, pentru care chiria, utilitatile, cablu TV si Internet platite de societate

Pachet salarial:
Este unul foarte motivant (peste media pietei) si pachet de relocare foarte avantajos;
Tichete de masa;
Prima de vacanta;
Prima de Paste;
Prima de Craciun;
Prima pentru nastere copil;
Prima pentru casatorie;
Ajutor deces rude de gradul 1.

Locatie: Bucuresti

APLICA AICI

INGINER PROIECTANT IN CONSTRUCTII

Clientul nostru este o companie ce a luat ființă în Octombrie 1999 și este specializată în prestări de servicii.
Activitatea firmei acoperă următoarele:
Servicii de consultanță, proiectare, inginerie, antreprenoriat și alte servicii tehnice.
Distribuția de aparataj electric și de automatizare.
Construcții-montaj instalații electrice și de automatizare până la 20kV (inclusiv).
Compania dispune de dotări tehnice de ultimă generație care să-i permită desfășurarea în cele mai bune condiții a activităților de consultanță și proiectare:
Echipamente de calcul, programe specializate de proiectare și de elaborare de oferte;
Echipamente de birotică precum și dotări materiale pentru activitatea de construcții-montaj.
Locație: Bucuresti.

Cerințele postului:
Elaborează documentații tehnice pentru toate fazele de proiectare în domeniul construcțiilor civile, industriale în conformitate cu legislația, normativele și reglementarile tehnice în vigoare;
Centralizează documentația necesară avizării proiectelor;
Întocmește antemasurători și liste de cantități;
Se deplasează pe șantier pentru verificarea respectarii proiectelor;
Disponibilitate deplasare;
Monitorizare și participare la toate fazele proiectului și asigurare asistenta tehnică pe toate perioada execuției.

Pachet salarial:
Salariu fix, motivant;
Bonus în funcție de lucrări;
Tichete de masă;
Se acordă suport financiar pentru relocare din alte orașe.

Locatie: Bucuresti

APLICA AICI

Inginer Proiectant Instalatii Electrice

Clientul nostru este o companie ce a luat ființă în Octombrie 1999 și este specializată în prestări de servicii.

Activitatea firmei acoperă urmatoarele:
Servicii de consultanță, proiectare, inginerie, antreprenoriat și alte servicii tehnice.
Distribuția de aparataj electric și de automatizare.
Construcții-montaj instalații electrice și de automatizare până la 20kV (inclusiv).
Compania dispune de dotări tehnice de ultimă generație care să-i permită desfășurarea în cele mai bune condiții a activităților de consultanță și proiectare:
Echipamente de calcul, programe specializate de proiectare și de elaborare de oferte;
Echipamente de birotică precum și dotări materiale pentru activitatea de construcții-montaj.
Locație: București

Cerințele postului:
Autorizație ANRE;
Experiență în proiectare ( minim 3 ani);
Cunoștințe foarte bune de lucru cu calculatorul, pe programe de proiectare generale sau specifice domeniului Electric;
Limba Engleză nivel avansat;
Întocmește și coordonează proiecte instalații Electrice în toate fazele de proiectare respectând termenele impuse;
Centralizează documentația necesară avizării proiectelor;
Întocmește antemasurători și liste de cantități;
Se deplasează pe șantier pentru verificarea respectarii proiectelor;
Disponibilitate deplasare.

Pachet salarial:
Salariu fix, motivant;
Bonus în funcție de lucrări;
Tichete de masa;
Se acordă suport financiar pentru relocare din alte orașe.

Locatie: Bucuresti

APLICA AICI

Barista - Bucuresti 

Clientul nostru este unul dintre cele mai mari lanturi de cafenele grecesti cu prezenta mondiala.

Profilul candidatului
• Atitudine pozitiva;
• Abilitatea de a invata repede;
• Puternice abilitati de comunicare si orientare catre client;
• Abilitate de a lucra in echipa.

Responsabilitati:
• Asigura servirea tuturor clientilor, punand “clientul pe primul loc” si interactionand cu acesta;
• Furnizeaza in permanenta bauturi de calitate, cafea boabe si produse alimentare de calitate tuturor clientilor, respectand toate standardele din punct de vedere al retetelor si al modului de prezentare;
• Contribuie la mediul de lucru pozitiv al echipei;
• Recunoaste si incurajeaza realizarile personale si ale echipei folosind metodele pe care compania le pune la dispozitie.


Oferta noastra:
• Dezvoltare profesionala;
• Training de barista;
• Salariul: 2000 lei net;
• Tichete de masa 15RON/zi lucrata;

Locatie: Bucuresti

APLICA AICI

Contabil Senior - Bucuresti

Clientul nostru este un dezvoltator comercial imobiliar ce ofera servicii complete: construieşte, gestionează şi livrează parcuri de afaceri de înaltă tehnologie, personalizate în Europa Centrală și de Est.

Profilul candidatului:
•Studii superioare de specialitate
•Experienta in domeniu minim 5 ani
•Abilități PC, MC Office, în special Excel și Word
•Cunoașterea sistemului de contabilitate AXAPTA este un avantaj
•Cunoașterea limbii engleze la nivel de comunicare este un avantaj
•Personalitate asertivă, comunicativă
•Abilitatea de a se adapta schimbărilor și rezistenței la stres
•Spirit de echipă și capacitatea de a lucra independent
•Cunoașterea legislației contabile și fiscale
•Responsabilitate, flexibilitate
•Orientare spre detalii

Principalele atribuții:
•Păstrează legătura cu managerii de parc pentru detalii despre activitățile zilnice;
•Oferă suport pentru echipa de audit;
•Oferă suport pentru echipa de control intern;
•Gestionează taxele locale;
•Re-facturarea utilităților (efectuarea calculelor), a reparațiilor și a altor servicii, ca suport pentrudepartamentul de control financiar;
•Monitorizează zilnic soldurile conturilor bancare pentru a actualiza Raportul privind soldul conturilor;
•Întocmește diferite rapoarte solicitate de manageri;
•Asigură contabilitatea veniturilor și cheltuielilor;
•Pregătește declarațiile la bugetul de stat, calculul WHT, calculul CIT;
•Întocmește declarații financiar-contabile și verifică corelația acestora;
•Asigurarea unei bune comunicări din punctul de vedere al situației financiare și al plăților pe teritoriulîn care își desfășoară activitatea angajatorul (locurile de muncă, regiunile etc.);

Oferta:
•Un mediu de lucru stabil si in plina dezvoltare;
•Contract de munca full time si un pachet salarial atragator conceput pe masura experientei,competentei si asteparilor candidatilor;
•Asigurare medicală private.

Locatie: Dragomiresti Deal, Ilfov

APLICA AICI

Contabil - Bucuresti

Clientul nostru oferă o gamă largă de produse de ventilaţii, adaptate nevoilor specifice unor aplicaţii şi proiecte de o mare diversitate, în domenii cum sunt: rezidenţial, industrial, comercial, agricultură, procese industriale.

Profilul candidatului:
• Studii superioare în domeniul economic;
• Spirit organizatoric şi operativitate;
• Capacitate de lucru în echipă;
• Cunoştinţe de operare PC (MS Office şi software de specialitate) şi utilizare Internet;
• Capacitate de analiză şi sinteză;
• Cunoaşterea legislaţiei în domeniu.

Obiectivul general al postului:
Ţine evidenţa contabilă a operaţiilor financiare în conformitate cu principiile generale ale contabilităţii, verifică exactitatea documentelor şi operaţiilor contabile referitoare la încasări şi vărsăminte şi a altor operaţii financiare, întocmeste ştate financiare, documente către instituţiile publice.

Responsabilitati:
• Asigură evidenţa contabilă a stocurilor, relaţiilor cu terţii, a trezoreriei şi evidenţa veniturilor şi cheltuielilor;
• Contabilizează facturile emise pentru clienţii interni şi externi;
• Înregistrează încasările şi plăţile în lei conform extrasului de cont;
• Operează încasările şi plăţile în numerar conform registrului de casă;
• Operează avansurile de trezorerie conform deconturilor;
• Înregistrează facturi de prestaţii furnizori interni si externi;
• Înregistrează intrări de marfă în baza documentelor primite de la magazie (facturi interne, facturi externe, DVI);
• Întocmeşte săptămânal lista facturilor emise şi neîncasate şi lista avansurilor neîncasate in lei;
• Întocmeşte fişe pentru clienţi;
• Întocmeşte liste de avansuri din trezorerie;
• Înregistrează bonurile de consum, transfer între gestiuni;
• Iniţiază şi înregistrează compensări între parteneri;
• Întocmirea şi ţinerea registrului de casă;

Oferta:
• Salariu: 3000 lei net;
• Bonuri de masa;
• Decontarea transportului urban;
• Mediul de lucru placut, tanar si profesionist, cu multe oportunitati de dezvoltare.

Locatie: Bucuresti

APLICA AICI

Manipulant Marfa - Comuna Jilava, Ilfov

Clientul nostru este unul dintre cei mai mari importatori si distribuitori de materii prime chimice. In prezent, el activeaza in industria de cosmetica si detergenti, lacuri si vopsele, alimentara, plastice si cauciuc cat si in industria constructiilor.

Profilul candidatului:
• Punctualitate;
• Seriozitate;
• Abilitatea de a invata repede;
• Abilitate de a lucra in echipa.

Responsabilitati:
• Incarcarea, descarcarea marfurilor si manipularea acestora in depozite;
• Asigura gestiunea stocului de marfa in baza documentelor de intrare-iesire;
• Asigura miscarea stocurilor;
• Expediaza marfa catre clienti conform comenzilor si prioritatilor;

Oferta noastra:
• Dezvoltare profesionala;
• Salariu: 1800 lei net
• Tichete de masa 10RON/zi lucrata;

Locatie: Comuna Jilava, Ilfov

APLICA AICI

Product Manager – sisteme de iluminat - Bucuresti

Clientul nostru, cu o existenta de peste 25 de ani in Romania, este una dintre cele mai mari companii din tara care se ocupa cu oferirea de solutii inovative pentru optimizarea managementului clientilor, automatizarea proceselor numerare sau a altor procese specifice si identificarea automata de produse si persoane. Cu un nivel de competenta ridicat, axat pe securitate integrata si pe sustenabilitate, clientul nostru se axeaza pe oferirea de servicii de cea mai mare calitate pentru diversi clienti care activeaza in industrii precum retail, medical, financiar sau logistica.

Principalele atributii:
• Realizarea activitatii de vanzare a sistemelor de iluminat prin identificarea potentialilor clienti, ofertare, negociere, incheiere contracte, urmarirea derularii contractelor;
• Dezvoltarea portofoliului de clienti;
• Promovarea produselor si serviciilor;
• Elaborarea planului de marketing pentru produsele coordonate;
• Identificarea de noi canale si oportunitati de distributie a produselor aflate in portfoliu;

Cerinte:
• Studii superioare;
• Experienta in lighting;
• Experienta in colaborarea cu arhitectii;
• Limba engleza - nivel avansat

Oferta:
• Salariu intre 3500-4500 lei net, in functie de experienta si competente
• Bonuri de masa
• Training la producator (Suedia);
• Mediul de lucru placut, tanar si profesionist, cu multe oportunitati de dezvoltare

Locatie: Bucuresti.

Aplica AICI

Product Manager – sisteme EATS - Bucuresti

Clientul nostru, cu o existenta de peste 25 de ani in Romania, este una dintre cele mai mari companii din tara care se ocupa cu oferirea de solutii inovative pentru optimizarea managementului clientilor, automatizarea proceselor numerare sau a altor procese specifice si identificarea automata de produse si persoane. Cu un nivel de competenta ridicat, axat pe securitate integrata si pe sustenabilitate, clientul nostru se axeaza pe oferirea de servicii de cea mai mare calitate pentru diversi clienti care activeaza in industrii precum retail, medical, financiar sau logistica.

Principalele atributii:
• Realizarea activitatii de vanzare a sistemelor EATS prin identificarea potentialilor clienti, ofertare, negociere, incheiere contracte, urmarirea derularii contractelor;
• Dezvoltarea portofoliului de clienti;
• Promovarea produselor si serviciilor;
• Elaborarea planului de marketing pentru produsele coordonate;
• Identificarea de noi canale si oportunitati de distributie a produselor aflate in portfoliu;

Cerinte:
• Studii superioare in domeniul tehnic;
• Limba engleza - nivel mediu.

Oferta:
• Salariu intre 3500-4500 lei net, in functie de experienta si competente;
• Bonuri de masa;
• Mediul de lucru placut, tanar si profesionist, cu multe oportunitati de dezvoltare.

Locatie: Bucuresti

APLICA AICI

Product Manager - Vanzare Echipamente - Bucuresti

Clientul nostru, cu o existenta de peste 25 de ani in Romania, este unul dintre cele mai mari companii din tara care se ocupa cu oferirea de solutii inovative pentru optimizarea managementului clientilor, automatizarea proceselor numerare sau a altor procese specifice si identificarea automata de produse si persoane. Cu un nivel de competenta ridicat, axat pe securitate integrata si pe sustenabilitate, clientul nostru se axeaza pe oferirea de servicii de cea mai mare calitate pentru diversi clienti care activeaza in industrii precum retail, medical, financiar sau logistica.

Principalele atributii:
• Realizarea activitatii de vanzare a echipamentelor de transformat deseurile menajere in compost prin: identificarea potentialilor clienti, ofertare, negociere, incheiere contracte, urmarirea derularii contractelor;
• Dezvoltarea portofoliului de clienti;
• Promovarea produselor si serviciilor;
• Elaborarea planului de marketing pentru produsele coordonate;
• Identificarea de noi canale si oportunitati de distributie a produselor aflate in portfoliu;
• Mentinerea relatiei cu autoritatile in domeniul sanatatii publice si a mediului – Agentia Nationala Sanitar Veterinara;

Cerinte:
• Studii superioare;
• Experienta in domeniul Horeca;
• Experienta de lucru cu producatori de alimente;
• Limba engleza - nivel mediu.

Oferta:
• Salariu intre 3500-4500 lei net, in functie de experienta si competente;
• Bonuri de masa;
• Mediul de lucru placut, tanar si profesionist, cu multe oportunitati de dezvoltare.

Locatie: Bucuresti

APLICA AICI

Gestionar Depozit - Bucuresti

Clientul nostru oferă o gamă largă de produse de ventilaţii, adaptate nevoilor specifice unor aplicaţii şi proiecte de o mare diversitate, în domenii cum sunt: rezidenţial, industrial, comercial, agricultură, procese industriale.

Profilul candidatului
• Studii medii (diploma bacalaureat sau postliceală);
• Cunostinte de contabilitate primara;
• Cunostinte de legislatie gestiune stocuri;
• Cunostinte de operare PC (MS Office);
• Cunostinte operatiuni import/export si vamale;
• Memorie vizuala, spirit organizatoric, capacitate de a lucra cu oamenii;
• Aptitudine si abilitati fizice suficiente ce-i permit manipularea cu usurinta a coletelor si a marfii (forta fizica, coordonare si dexteritate);

Responsabilitati:
• Inregistrarea sistematica si cronologica a datelor privind stocurile;
• Intocmirea fiselor de magazie pentru fiecare reper din stoc;
• Indeplinirea la timp si intocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic;
• Calitatea raportarilor si a informarilor;
• Livrarea marfii catre clienti in timpul cel mai scurt si in conditii optime;
• Imbunatatirea permanenta a calitatii pregatirii sale profesionale si de specialitate; Pastrarea confidentialitatii informatiilor legate de firma;
• Utilizarea si pastrarea in bune conditii a documentelor cu regim special;
• Modul de utilizare a echipamentelor, consumabilelor si altor materiale si mijloace fixe primite in folosinta de la firma (unelte, echipamente, echipament de lucru etc.);
• Respectarea prevederilor normativelor interne si procedurile de lucru privitoare la postul sau;
• Adopta permanent un comportament in masura sa promoveze imaginea si interesele firmei;
• Se implica in vederea solutionarii situatiilor de criza care afecteaza firma.

Oferta:
• Salariu 2000 lei net.
• Bonuri de masa

Locatie: Bucuresti

APLICA AICI

Vrei să fii informat
atunci când apar Joburi noi?

Completează formularul de mai jos și-ți vom trimite un mesaj
atunci când apar locuri de muncă ce ți se potrivesc.

Adresa
Str. Dumitru Florescu Nr. 12 
Sector 1, Bucuresti
012115

Sediu Social
Șos. Lipia Nuci 12, Sat Lipia, Comuna Gruiu, Județul Ilfov

Contact
office @ point-consulting.ro
(+4) 0722696984

Link-uri utile 
Notificare Legală
Termeni și Condiții
ANPC
SOL
Portofoliu Proiecte
ShapeYourFuture
Smart HR
PiataMuncii.info